גופשטיין לח"כ שמבקשת למנוע ממנו להיכנס לכנסת: "פרסום על הגב שלי"

ישראל פריי No Comments on גופשטיין לח"כ שמבקשת למנוע ממנו להיכנס לכנסת: "פרסום על הגב שלי"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחר אמור להתקיים דיון בוועדת הפנים של הכנסת אליו הוזמנו אנשי ארגון להב"ה, בעקבות כך, פנתה ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) ליו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין ולקצין הכנסת ניצב יוסי גריף בדרישה למנוע את כניסתם למשכן.

במכתבה היא מציינת את פנייתה למבקר המדינה וליועץ המשפטי של הכנסת "בדרישה לחקור את פעילות ארגון להב"ה ובכלל זה מעורבותו בשריפת בית הספר הדו לשוני בירושלים, תקיפה ושיסוי האוכלוסיות השונות בעיר ירושלים ובמדינה בכלל; הסתה מתמדת כלפי מיעוטים, וכל מי ששונה מהם".

היא המשיכה: "כידוע לאדוני, מסיתים, משסים ושונאים יש, לצערי, בשפע גם בכנסת ישראל, ואין צורך להוסיף עליהם עוד, בטח שלא בתקופה רגישה זו ועל כן אבקש, שעד שתלונתי תתברר- תימנע כניסתם של נציגי ארגון השנאה, הבלע והגזענות הנקרא להב"ה ופועל בחסות "הקרן להצלת עם ישראל "- לכנסת".

לקראת הדיון שיעסוק בפעילות הארגון, הביעו ארגוני זכויות אדם ותנועות חברתיות את רתיעתם מהארגון ומפעולותיו. התנועה הרפורמית שלחה היום לחברי ועדת הפנים נייר עמדה בו נכתב כי "עד היום לא הסתיימה החקירה ולא התקבלה החלטה האם יוגשו כתבי אישום והארגון ממשיך בפעילותו החמורה. על רשויות אכיפת החוק לחדול מהסחבת בטיפול בארגון להב"ה ולמצות עמם את הדין".

גופשטיין מצידו לא נותר חייב ואמר בתגובה כי לא שמע אף קול שקורא למנוע את כניסת החכי"ם הערבים לכנסת: "חנין זועבי שמשווה את מדינת ישראל לנאצים וחבריה שיום יום תוקפים ומבזים את חיילי צה"ל נמצאים ונואמים בכנסת ישראל. אך כל זה לא מפריע לחברי הכנסת האלמוניים וייתכן שהם פשוט זקוקים לפרסום על הגב שלי.

"לא שמעתי על חברי כנסת מהשמאל שדורשים להעיף את זועבי וטיבי מהכנסת. על חברי הכנסת מהשמאל להפנים שחופש ביטוי הוא גם ליהודים אוהבי ישראל. הדיון על ארגון להב"ה בכנסת מיותר בתקופה הזאת של פיגועים יומיומיים, אבל אם הוא מתנהל חשוב לשמוע את כל הצדדים".



0 תגובות